GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül” 

A kedvezményezett neve: SZINKRÓN Ipari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság 

A szerződött támogatás összege: 10 333 680 Ft 

A képzések elnevezése és célja, illetve a képzések részletes bemutatása:  

A képzés elnevezése: Kommunikáció és konfliktuskezelés 

A képzés célja (Kommunikáció és konfliktuskezelés): A képzési program célja, hogy a képzésben résztvevők fejlesszék kommunikációs készségeiket, megismerjék a konfliktuskezelési technikákat, és a mediáció szerepét. 

A képzés részletes bemutatása (Kommunikáció és konfliktuskezelés): A képzésben résztvevő megismeri a kommunikáció sajátosságait, technikáit, saját kommunikációs viselkedésmódját, és képessé válik annak fejlesztésére. A képzésben résztvevő képessé válik felismerni a konfliktushelyzeteket, és azokat hatékonyan kezelni, illetve képes lesz hatékonyan alkalmazni a mediációt.  

A képzési program tartalma: 

• Kommunikációs alapok 

• Asszertivitás 

• Hatékony kommunikáció 

• Konfliktuskezelés 

• Mediáció 

 

A képzés elnevezése: Értékesítési technikák 

A képzés célja (Értékesítési technikák): A program segít rávilágítani a különböző kapcsolati játszmák buktatóira, valamint módszereket kínál a hatékony együttműködésre és a professzionális ügyfél- és panaszkezelésre. A képzés különlegessége, hogy ön- és emberismereti alapokra épül, és egyúttal érzelmi intelligenciát is fejleszt. Egy-egy panasz vagy nehéz helyzet igazán hatékonyan és konfliktusmentesen akkor kezelhető, ha tudjuk, kivel állunk szemben, melyek azok a momentumok, amiket a beszélgetés során mindenképpen kerülni kell, és melyek azok, amelyek mentén a reklamációk vagy kialakult nézeteltérések eredményesen, mindkét fél számára megnyugtató módon kezelhetőek.  

A képzés részletes bemutatása (Értékesítési technikák): A program segít rávilágítani a különböző kapcsolati játszmák buktatóira, valamint módszereket kínál a hatékony együttműködésre és a professzionális ügyfél- és panaszkezelésre. A képzés különlegessége, hogy ön- és emberismereti alapokra épül, és egyúttal érzelmi intelligenciát is fejleszt. Egy-egy panasz vagy nehéz helyzet igazán hatékonyan és konfliktusmentesen akkor kezelhető, ha tudjuk, kivel állunk szemben, melyek azok a momentumok, amiket a beszélgetés során mindenképpen kerülni kell, és melyek azok, amelyek mentén a reklamációk vagy kialakult nézeteltérések eredményesen, mindkét fél számára megnyugtató módon kezelhetőek.

A képzés tartalmi egységei: 

• Az ügyfélkezelés alapjai, ügyféltípusok és viselkedésminták 

• A keresztértékesítés, súrlódási pontok, panasz és reklamációkezelés 

• A tárgyalás folyamata, Tárgyalási célok meghatározása, Tárgyalástechnika, win-win helyzet, a tárgyalás irányítása, elfogadási és megegyezési tartomány 

• Megoldáskeresés, a tárgyalás dimenziói, pozicionálás, prezentálás  

 

A képzés elnevezése: Személyi kompetenciafejlesztés 

A képzés célja (Személyi kompetenciafejlesztés): a résztvevők többek között fejlesszék személyiségük működését.  

A képzés részletes bemutatása (Személyi kompetenciafejlesztés): A cégünknél fontosnak tartjuk a munkatársak folyamatos képzését, nem csak szakmai, hanem személyes kompetenciák terén is. A személyes kompetenciák bizonyos mértékben fejleszthetők. A szakemberek segítségével a kollégák megismerhetnek olyan kommunikációs stílusokat, eszközöket, melyek segítségével képessé válnak tudatosan használni a verbális és nonverbális kommunikációs eszközöket, képesek lesznek a magabiztos megnyilvánulásra, és a csapaton belüli együttműködésre. Tudjuk, hogy a megfelelő személyi kompetenciákkal rendelkező személyek sokkal jobban képesek együttműködni, ami hatékonyabbá teszi a csapatmunkát. Ezzel csökkenteni lehet a kollégák közti feszültséget, stresszt, illetve mindez végső soron eredményesebb vállalati működést eredményez. Fontosnak tartjuk, hogy a munkavállalók is megértsék és lássák, hogy milyen gyakorlati előnyök származnak a személyi kompetencia fejlesztéséből. Szeretnénk, ha a képzésnek köszönhetően a munkavállalók képessé válnának az önismeretre, esetleges konfliktusok értelmezésére, kezelésére. 

A képzés során megszerezhető kompetenciák:  

• A képzésben résztvevő ismeri a hatékony stresszkezelést, és képes a megfelelő alkalmazására. • A képzésben résztvevő képes a motivációs eszközök tudatos használatára 

• A képzésben résztvevő képes a magabiztos megnyilvánulásra. 

• A képzésben résztvevő képes a hatékony időgazdálkodásra.

 A képzési program célja, hogy a résztvevők többek között fejlesszék személyiségük működését. 

Tartalma: A személyiség működése, Önismeret, Stresszkezelés, 

Megoldási stratégiák, Motiváció Időgazdálkodás.  

A képzés elnevezése: Informatikai kompetenciafejlesztés 

A képzés célja (Informatikai kompetenciafejlesztés): A képzési program célja, hogy a résztvevők fejlesszék az informatikai kompetenciáikat. A képzés részletes bemutatása (Informatikai kompetenciafejlesztés): 

A képzés tartalma az informatikai alapismereteken túl az információbiztonság, közös dokumentumok és keresők használata, képszerkesztés és a mesterséges intelligencia alapvető használata. A képzésben résztvevő megismeri a biztonságos böngészést, képessé válik a közösségi média biztonságos használatára, a keresők hatékony használatára, képes lesz Google táblázatok létrehozására, közös/megosztott dokumentumokat kezelésére. A képzésben résztvevő megismeri a fájltárolás, megosztáshoz kapcsolódó ismereteket, és képes lesz azok alkalmazására. A képzésben résztvevő képessé válik az online képszerkesztésre, megismeri az online média főbb szereplőit, megismeri a mesterséges intelligencia szerepét a mindennapokban, és képes használni azt.  

A képzések tervezett befejezési dátuma: 2025.09.30.