GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül”
A kedvezményezett neve: SZINKRÓN Ipari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A szerződött támogatás összege: 10 333 680 Ft
A képzések elnevezése és célja, illetve a képzések részletes bemutatása:
A képzés elnevezése: Kommunikáció és konfliktuskezelés
A képzés célja (Kommunikáció és konfliktuskezelés): A képzési program célja, hogy a képzésben résztvevők fejlesszék kommunikációs készségeiket, megismerjék a konfliktuskezelési technikákat, és a mediáció szerepét.
A képzés részletes bemutatása (Kommunikáció és konfliktuskezelés): A képzésben résztvevő megismeri a kommunikáció sajátosságait, technikáit, saját kommunikációs viselkedésmódját, és képessé válik annak fejlesztésére. A képzésben résztvevő képessé válik felismerni a konfliktushelyzeteket, és azokat hatékonyan kezelni, illetve képes lesz hatékonyan alkalmazni a mediációt.
A képzési program tartalma:
• Kommunikációs alapok
• Asszertivitás
• Hatékony kommunikáció
• Konfliktuskezelés
• Mediáció
A képzés elnevezése: Értékesítési technikák
A képzés célja (Értékesítési technikák): A program segít rávilágítani a különböző kapcsolati játszmák buktatóira, valamint módszereket kínál a hatékony együttműködésre és a professzionális ügyfél- és panaszkezelésre. A képzés különlegessége, hogy ön- és emberismereti alapokra épül, és egyúttal érzelmi intelligenciát is fejleszt. Egy-egy panasz vagy nehéz helyzet igazán hatékonyan és konfliktusmentesen akkor kezelhető, ha tudjuk, kivel állunk szemben, melyek azok a momentumok, amiket a beszélgetés során mindenképpen kerülni kell, és melyek azok, amelyek mentén a reklamációk vagy kialakult nézeteltérések eredményesen, mindkét fél számára megnyugtató módon kezelhetőek.
A képzés részletes bemutatása (Értékesítési technikák): A program segít rávilágítani a különböző kapcsolati játszmák buktatóira, valamint módszereket kínál a hatékony együttműködésre és a professzionális ügyfél- és panaszkezelésre. A képzés különlegessége, hogy ön- és emberismereti alapokra épül, és egyúttal érzelmi intelligenciát is fejleszt. Egy-egy panasz vagy nehéz helyzet igazán hatékonyan és konfliktusmentesen akkor kezelhető, ha tudjuk, kivel állunk szemben, melyek azok a momentumok, amiket a beszélgetés során mindenképpen kerülni kell, és melyek azok, amelyek mentén a reklamációk vagy kialakult nézeteltérések eredményesen, mindkét fél számára megnyugtató módon kezelhetőek.
A képzés tartalmi egységei:
• Az ügyfélkezelés alapjai, ügyféltípusok és viselkedésminták
• A keresztértékesítés, súrlódási pontok, panasz és reklamációkezelés
• A tárgyalás folyamata, Tárgyalási célok meghatározása, Tárgyalástechnika, win-win helyzet, a tárgyalás irányítása, elfogadási és megegyezési tartomány
• Megoldáskeresés, a tárgyalás dimenziói, pozicionálás, prezentálás
A képzés elnevezése: Személyi kompetenciafejlesztés
A képzés célja (Személyi kompetenciafejlesztés): a résztvevők többek között fejlesszék személyiségük működését.
A képzés részletes bemutatása (Személyi kompetenciafejlesztés): A cégünknél fontosnak tartjuk a munkatársak folyamatos képzését, nem csak szakmai, hanem személyes kompetenciák terén is. A személyes kompetenciák bizonyos mértékben fejleszthetők. A szakemberek segítségével a kollégák megismerhetnek olyan kommunikációs stílusokat, eszközöket, melyek segítségével képessé válnak tudatosan használni a verbális és nonverbális kommunikációs eszközöket, képesek lesznek a magabiztos megnyilvánulásra, és a csapaton belüli együttműködésre. Tudjuk, hogy a megfelelő személyi kompetenciákkal rendelkező személyek sokkal jobban képesek együttműködni, ami hatékonyabbá teszi a csapatmunkát. Ezzel csökkenteni lehet a kollégák közti feszültséget, stresszt, illetve mindez végső soron eredményesebb vállalati működést eredményez. Fontosnak tartjuk, hogy a munkavállalók is megértsék és lássák, hogy milyen gyakorlati előnyök származnak a személyi kompetencia fejlesztéséből. Szeretnénk, ha a képzésnek köszönhetően a munkavállalók képessé válnának az önismeretre, esetleges konfliktusok értelmezésére, kezelésére.
A képzés során megszerezhető kompetenciák:
• A képzésben résztvevő ismeri a hatékony stresszkezelést, és képes a megfelelő alkalmazására. • A képzésben résztvevő képes a motivációs eszközök tudatos használatára
• A képzésben résztvevő képes a magabiztos megnyilvánulásra.
• A képzésben résztvevő képes a hatékony időgazdálkodásra.
A képzési program célja, hogy a résztvevők többek között fejlesszék személyiségük működését.
Tartalma: A személyiség működése, Önismeret, Stresszkezelés,
Megoldási stratégiák, Motiváció Időgazdálkodás.
A képzés elnevezése: Informatikai kompetenciafejlesztés
A képzés célja (Informatikai kompetenciafejlesztés): A képzési program célja, hogy a résztvevők fejlesszék az informatikai kompetenciáikat. A képzés részletes bemutatása (Informatikai kompetenciafejlesztés):
A képzés tartalma az informatikai alapismereteken túl az információbiztonság, közös dokumentumok és keresők használata, képszerkesztés és a mesterséges intelligencia alapvető használata. A képzésben résztvevő megismeri a biztonságos böngészést, képessé válik a közösségi média biztonságos használatára, a keresők hatékony használatára, képes lesz Google táblázatok létrehozására, közös/megosztott dokumentumokat kezelésére. A képzésben résztvevő megismeri a fájltárolás, megosztáshoz kapcsolódó ismereteket, és képes lesz azok alkalmazására. A képzésben résztvevő képessé válik az online képszerkesztésre, megismeri az online média főbb szereplőit, megismeri a mesterséges intelligencia szerepét a mindennapokban, és képes használni azt.
A képzések tervezett befejezési dátuma: 2025.09.30.